GEEN STANDAARDLIJSTJE, MAAR EEN DOORDACHTE STRATEGIE

Marketing

Bij Interhouse is marketing nooit een bijzaak. Het is een essentieel onderdeel van ons succes. Een goede woningpresentatie is het begin, maar de manier waarop en wanneer we die inzetten, bepaalt mede het resultaat.

Voor elk object bepalen we een op maat gemaakte marketingaanpak. Dat begint bij de juiste kanalen (Funda, Pararius, social media, expatplatforms, eigen netwerk), het juiste moment van publiceren (geen toevallige timing, maar gepland op piekmomenten in zoekgedrag en beschikbaarheid van uw woning) en de juiste strategie per type woning en doelgroep.

Zo hanteren we bij een stadsappartement voor young professionals een andere aanpak dan bij een gemeubileerde gezinswoning voor expats. We houden rekening met de locatie, het segment, de opleverstaat én jouw persoonlijke  wensen.

Marketing bij Interhouse betekent dus niet simpelweg een woning online zetten. Het is een doordachte campagne, met aandacht voor timing, doelgroep en het beste resultaat voor jou.

Verhuren is pas succesvol als je de juiste huurder bereikt en overtuigt. Dáár zorgen wij voor. 

Marketing bij Interhouse betekent dus niet simpelweg een woning online zetten. Het is een doordachte campagne, met aandacht voor timing, doelgroep en het beste resultaat voor jou.

Verhuren is pas succesvol als je de juiste huurder bereikt en overtuigt. Dáár zorgen wij voor. 

WAT MAAKT ONZE MARKETING UNIEK?

  • We publiceren strategisch, niet standaard
  • We richten ons op de juiste doelgroep(en) op basis van data en ervaring
  • We zetten social media actief en creatief in
  • We beschikken over een internationaal bereik, met een sterk netwerk in de expatmarkt
  • We benutten ons zoekersbestand dat is opgebouwd in een groot deel van Nederland
  • We kunnen direct schakelen met relocationbureaus, multinationals en makelaars in ons netwerk
Interhouse marketing

Volg jij ons al?

Volg ons op facebookVolg ons op interhouse

© 2025 Interhouse